Assalamualaikummm 😊 tangan niee gatal sangat nak bercerita pasal mamatt masjid tadi hehe. Maklum lah first time face to face tadi. Selama nie nampak dia bawak motor merah dia tu jee. Hehe. Seriess dah 3 bulan perhatikan dia and baru semalam dapat tahu nama dia hehe. Tapi saya tahu saya tak mungkin dapat berkawan dengan lelaki sehebat awak.. Saya cuma nak cakap tahniahh jee dekat awak hehe. Saya kagum sangat dengan awak masa hujan lebat hari tu. still remember? Haa masa tu saya dah dengar azan asar then saya tunggu awak lalu tapi still tk lalu saya syak awak tak akan ke masjid sebab cuaca memang terok time tu. then tetibeeee saya nampak awak bawak motor hujan hujan lebat dengan payung awak tu haa. Ya-Allah time tu saya betol betol kagumm! Masih ada lagi anak remaja yang sannggup redah hujan demi utk sembahyang dekat masjid? Subhanallah! And time tu jugak awak angkat tangan dengan saya masa awak baru balik dari masjid. Tapi dah seminggu nie saya jarang nampak awak pi masjid waktu zohor dan asar haa -,- ada orang bagtw saya awak dah start kerja kan? Haa bagos lah, tapi ingat kerja kerja jugak tapi solat jangan tinggal. Jangan salah ertikan maksud saya, saya ambil tahu pasal awak cuma saja jee tkda apa apa perasaan punn. Lagi pun pintu hati nie dah tertutup untuk lelaki, ecehh! Okay lah, salam perkenalan dari saya hehe 😉

No comments:

Post a Comment