Hi, Assalamualaikum 👋 hari niee aku akan lebih kuat dari semalam walaupun aku tahu aku tak kuat. Aku akan cubaa. Hm. Papa, eika tahu apa yang eika buat nie adalah terbaik untuk hidup eika kan. Thanks to my twins, rahmat and midiee sebabb dengar story aku and bagi aku nasihatt. Kalau korang tkda mybe aku akan downn. Thanks to elisa jugak, sebabb bagi aku semangat. Mulai hari nie, aku kena mulakan hidup baruu. Dengan senyuman yang baru walaupun senyuman tu menyakitkan. Papa nak tahu tak, tadi ada orang.....okayy niee memang seriess. Eika tak tipu. Hm patot lah kalau dekat kedai eika rasa macam tak selesa sebab ada orang perhatikan eikaa. Papa mesti kenal dia kann. Dia baik, selalu pegi masjid, hormat orang tua tapi eika tknak sebab perjalanan hidup eika panjang lagi papaa. Eika nak kejar cita cita eika duluu. Eika baru 18 tahuun banyak lagi eika kena tempuhi. Papa, doakan eika berjaya dalam kehidupan. Walaupun papa dah tkda eika tetap dapat rasakan papa ada disisi eikaa. Okay lah papa, i have to go! Nanti kita jumpa lagi taww. Papa take care dekat sana. Eika akan selalu doakan papa. Assalamualaikum sayangg ❤❤

No comments:

Post a Comment