Kenapaa apa yg aku mimpi jadi kenyataan? Hmm aku mimpi aku akan kehilangan someone yg aku sayang then now benda tu jadi dekat akuu. Haihh hati nie banyak sangat pendamm, banyak sangat bersabar. Sampai bila eika kau nak macam niee. Biar kau merana selama lamanyaa mcm niee? Dari dulu lagi aku dah syak benda nie semua akan jadi and see now apa jadi? Hmm sabarr? Sabarrr? Tu jelaa perkataan yang aku selalu sebutt. Somtimee aku sendiri tak faham dengan diri aku niee. Aku tak faham dengan konflik dalam hidup aku niee. Kepala dah kusut pikir semua nie that why aku pilih jalan niee. Hmm memang keputusan aku agak melulu tapi aku rasa...hmm aku tak tahu dkt mana aku nak mengaduu, dekat siapa lagi aku nak mengaduu. Aku cuma perlukan kawan yg bole dengar masalah aku tapi tkda yg bole dengar masalah aku niee. Eika come on laa, jangan down macam niee. Kau kuat eikaa! Kau bole hidup tanpa diaaaaa! Percaya pada diri sendiri. Dia dah bahagiaa so kau nak apa lagi? Kau pun bole bahagia kann?!! Kau bolee padam semua kenangan kauu dengan diaaaaa! Tryy eikaaa! Tryyy! Hmm, EIKA KUATTTTTT!

No comments:

Post a Comment