Aku penat dengan semua niee, akuu bosannnn! Bosann nak jaga perasaan orang sampai hati sendiri yang sakitt. Sampai bila aku nak pendam semua niee? Kau pikir perasaan kau jee, abes aku? Aku bukan binatanggg! Semua perempuan memang ada perasaan jeles cuma yang membezakan sama ada perempuan tu dapat kawal atau tak perasaan jeles tuu. Sekali dua kali aku bole sabar tapi kalau dah berkali kali sapa ehh bole sabar? Memang kawan, lama lama nanti tertawan pulak haa macam mana pulak tuu ehh..Aku dah tekad and aku tahu keputusan yang aku buat nie betol. Sabar lah wahai hati, satu hari nanti kau akan gembira 😊 start from noww, stop contact diaa, stop cari diaa, stop stalk twitter, facebook and insta diaa.. Im tryyy. I know i can do it! 😢 Now focus on my lifee. Result pun dah nak keluar so tak lama lagi dapat lah sambung belajarrr 👍

No comments:

Post a Comment