Yeahh berjaya tak stalk kau. Haha. Im try move on. Butt aku tetap simpan semua memori aku dengan kauu. Gambar, whatsapp, DM semua aku still simpan. Nama contact nd password phone aku pun still tak tukar. Tak tahu bila nak tukar haha. Jaga diri baik baik. Ingat jangan lupa solat, baca yasin setiap khamis malam jumaat, jangan lupa baca mathurat and bila free buatlah solat sunat. Good luck for your spm! Aku ingat pesan kau, kau suruh aku doakan kau bila aku dah sampai dekat mekah nanti. Insya Allah nanti aku doakan. Hati aku still terluka dengan semua nie. Aku still bole pendam sorang sorangg. Aku kuatt!! Aku dah janji dengan diri aku, aku tak akann dan tak mungkin jatuh hati dekat sesiapa lagi sebabb aku dah penat main dengan perasaan aku dah penatt nak layankan jeles aku niee. Keputusan aku muktamad maybe. Kau cuma pikir perasaan kau sorang jee, perasaan aku... Tkpa lahh benda dah lepas. But still sakit actually. Kenapa lah aku nie bodohkan, suka sangat pendam perasaan nie. Haihh. Life must goes on. Satu jee aku mintak dari kauu, please lupakan akuu :') aku nak kau bahagia..mungkin tak bahagia dengan aku tapi aku nak kau bahagia dengan orang yg betol betol kau sayang. Aku sentiasa doakan kau! Okay lah. Bye assalamualaikum!!

No comments:

Post a Comment